Organigrama primăriei Bistrița va fi gata în februarie. La ”Palatul Culturii” rămâne cum s-a stabilit: din 68 rămân 30 de posturi. Ce transformări urmează…
Informația a fost confirmată de primarul Gabriel Lazany în cadrul unui interviu acordat TRANSILVANIA JURNAL , edilul Bistriței vorbind și despre viitoarea organigramă a primăriei: ” Vă spun că va fi o organigramă funcțională, una ”dedicată” deservirii cetățenilor și a rezolvării tuturor problemelor ridicate de bistrițeni. Ce nu va fi această organogramă: un loc în care șefii, directorii sau orice alt angajat să se poată muta de la un compartiment la altul”, a punctat Lazany.
Lazany a explicat că, nu vrea să dea afară oameni, dar, cu siguranță vor exista reduceri: ” Vor fi plecări din cauze naturale: pensie sau alte situații legale și, cu siguranță, nu va mai fi acceptate situații speciale: și pensie și salariu de la primărie”. În acest context, edilul Bistriței a dat și două exemple în care unii angajați vor face și alte activități sau cu totul și cu totul alte servicii: ” Avem acel Centru pentru Diaporă, și, căruia nu îi văd sensul, așa că se va transforma în Centrul pentru Persoane Vârstnice și cu Dizabilități. De asemenea, cei 10 angajați de la pârtia de schi de pe dealul Cocoșului, plătiți și în afara sezonului de schi, foarte scurt de altfel, așa că m-am gîndit să meargă la Direcția de Servicii Publice unde sunt multe de făcut”, a mai spus Gabriel Lazany.
Organigrama Centrului Cultural Municipal va fi modificată: din 68 de posturi rămân 30
Este viziunea mea asupra activitățiilor care se vor desfășura sau vor fi desfășurate de angajații Centrului Cultural Municipal, a explicat edilul. În acest sens, Gabriel lazany a subliniat că: ” Din cele 68 de posturi existente acum, rămân 30 cu tot cu postul de manager”, a conchis primarul Bistriței.
Potrivit lui Lazany, reducerile de la CCM ”George Coșbuc” ar aduce economii la buget de 2,5 milioane de lei anual.
Reamintim că, la finele lui decembrie 2024, primarul Gabriel Lazany a vorbit și explicat ce rațiuni stau în spatele deciziei de-a nu mai prelungi contractele artiștilor de la ”Cununa de pe Someș”: ” Nu vorbim despre desființarea ansamblului „Cununa de pe Someș”. Contrar zvonurilor, acesta va rămâne în continuare activ. În prezent, contractele de muncă ale artiștilor expiră, iar Primăria Municipiului Bistrița a decis să nu fie prelungite având în vedere noua organigramă, ceea ce înseamnă că ansamblul va redeveni amator, așa cum a fost înainte de 2017. Zilele trecute a fost semnată prelungirea închirierii spațiului pe care ansamblul îl folosește pe strada Gheorghe Șincai”
”Deci numai prin restructurarea pe care o fac, pe banii de salarii pot face același număr de evenimente culturale care s-au făcut până acum. Deci municipalitatea nu va pierde absolut nimic, iar banii care se economisesc, milioanele care mergeau pentru evenimente culturale, acu, se vor duce în străzi, în iluminat public, în alte lucruri. E o eficientizare a Centrului Cultural”, a spus edilul Bistriței.
CELE MAI CITITE ȘTIRI
ULTIMELE COMENTARII
Rodica R
11.01.2025De ce nu faceți o analiza a accidentelor provocate de persoane în funcție de grupele de vârstă :18-24, 25-35, 36-45, 46-55....pana la 80. Și după aceea trageți concluzii utile pentru îmbunătățirea legislației în domeniu
Popmitru99
31.12.2024Demitere
la articolul Petiție pentru "demiterea" primarului din Baia Mare, Doru Dăncuș
Pop Ioan
31.12.2024Una a promis și alta face, vreau sa fie demis!
la articolul Petiție pentru "demiterea" primarului din Baia Mare, Doru Dăncuș
Ana
31.12.2024Dar ore tu de unde faci parte ești din alt oraș ? înseamnă că și tu ești un prost mai mare decit toți Baimarenii
la articolul Petiție pentru "demiterea" primarului din Baia Mare, Doru Dăncuș
COMENTARII